....tråkdag..igen!!!

Fyyy va tråkigt allt kan kännas ibland..när barnen är gnälliga och man själv är gnällig..då e de alls inte kul!!! Idag startad vi med bråk då Lærke är en pina just nu..hon gör verkligen inget som man säger till henne,trotsig och kaxig och väldigt tuff i mun!!USCH säger jag bara..att barn e trotsiga det vet vi ju alla men att det kunde va såhär jävligt rent ut sagt det trodde jag aldrig!!Hoppas,hoppas att Lilia blir liiite lugnare iallafall!!=) men sen har vi ju många mysiga stunder me..idag har vi haft hela 10 minuters mys..de va när hon fick sin vilja igenom och satt och smorde sig med min jordgubbs kräm!!! Vi fikade lite och sen kallade rädnningen in hene för att bada lite i poolen..har jag sagt att vi e glada för dom??? =) Så nu sitter jag här och Lilia ligger i vagnen och ska försöka vila lite..ett bekymmer mindre =)


Igår hade vi dock jätte trevligt..hade besök av Linda med barn..och som i vanlig ordning så fikade vi och satt ute i trädgården och myste..barnen fick för sig att dom skulle bada så vår lilla pool fylldes med iskallt vatten och dom hoppade i utan bekymmer..eller inte Maxi han va lite kylling =)
Dom gick hem vid 16.00 och då startade jag med maten..tråkigt de me förresten..att man ska hålla på och hitta på en massa vad man ska äta...traaaadddeeettt!!!

Annars denna veckan ska jag få till en liten dejt med Jenny..om hon inte har planerat ngt annat???
och sen ska jag gå och vänta på ett samtal som jag verkligen hoppas kommer!!!!Jag vill,jag vill,jag vill!!!!

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0