Sorry fan..

Jaa dagarna bara springer iväg och jag hinner knappt med..men vilken tur för jag har roligt på vägen!!Goda vänner och familj lyser upp alla dagar...

I tisdags så kom ju Linda med barn hit till oss och satt och snattrade i ngn timme..det är alltid så kul att träffa dom..fina Linda och hennes barn som är genuina,vänliga människor..er tycker jag myyycket om..det ska ni veta!!

När dom kommit hem så började jag med maten,det blev ju spagetti med köttfärssås..Lærkes favorit rätt..och den blev god och det blev en hel del över..så in i frysen med det till Jens!!Tycker det är så bra att han tar med sig matlådor..dels slipper vi alla utgifter med att hålla på att köpa mat hela tiden och dessutom får han inte i sig en massa skit mat..måste ju tänka på hjärtat!!En del av det tillhör ju faktiskt mig... =)

I går onsdag..så klädde vi på oss för att gå ner och handla mjölk till mitt kaffe och blommor till mina kära föräldrar som hade 25 årig bröllops dag i tisdags..vi köpte rosa rosor med vit brudslöja i..för det hade dom i deras brudbukett när dom gifte sig..den blev jätte fin..

Jag passade på att smsa Catarina på vägen till byn med..det var ju en evighet sen vi sågs...så vi stack upp till dom när vi gick hem!!Vi drack lite kaffe och barnen lekte jättefint...Deras dotter är ju underbart söt och jag fick till och med borsta hennes ängla hår..sånt hår hade jag önskat att man själv haft... =) Jag stannade till klockan var ca 14.00...
När jag var hos Catarina så ringde mamma och bjöd hem på middag..och det passade ju fin fint eftersom vi ville överlämna blomman och fira deras bröllopsdag!!
Så när Jens kom hem så packade vi ihop oss och gick hem till mamma o pappa..jag hade köpt Hallon Champagne när jag var i DK i helgen så den tog jag också med mig.. =)
Dom blev väldigt överraskade och mycket glada över att vi uppmärksammade deras dag..men vi hade ju absolut inte behövt =) Men jooo klart vi behövde 25 år är stoort och det ska absolut firas..


Idag satt jag på morgonen och hade så mycket energi,jag skulle städa,tvätta,plocka undan och renbädda..va gjorde jag..joo jag satte mig i soffan o kolla tv med Lærke..haha..jaja!!Vi hamnade iaf hos Linda idag..jag var ju så nyfiken på hennes kök..och fint hade dom kan ni tro!!Händige Jerry hade varit i farten o fixat!! =)

Jens kom och hämtade mig,så vi kunde köra till Willys o handla lite,för att sedan åka hem och laga mat!!Barnen blev badade av Jens och jag passade på att damma av lite och torka golven!!

Kram 

Kommentarer
Postat av: LindaMaxi

Jag tycker om er också,e super glad att vi blivit vänner,NI E ALLTID VÄLKOMNA HÄR!!!

2009-07-31 @ 08:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0