Söndag..

Forst ett stooort GRATTIS till pappa idag!!Du ar helt klart den finaste manniskan på jorden,allt du gor,gor du av karlek!!Och vi alskar dig kopiost mycket!!Hoppas du får en fin dag!!




Ja idag e det ju då sondag..det ar nog den tråkigaste dagen jag vet!!

Idag var det min tur att få sovmorgon..(jag menar val detta) men då har lilla kroppen bestamt sig for att andå gå upp tidigt så idag vaknade jag kl8.30,nar jag kom ner i min morgonrock så undrade min alskade man vad katten slapat in och sa till mig att jag nog skulle gå o lagga mig igen!!E de inte karlek så sag?!Men na jag tog min en kopp kaffe(ovanligt va?) och gick sedan ut for nasta morgon procedur!

Så nu sitter jag har!!

Gårdagens kalas var mycket trevligt..vi var ju inte alla vi brukar så ngt lugnare och mycket tid till barnen..!!Har några bilder som kommer lite langre ner!

Igår ringde aven E till sin morfar och undrade om dom kunde traffas på Johanna Museet i narheten av Skurup och vipps så va vi också inblandade..så idag blir det nog ett litet kulturellt inslag i mitt liv..hur ska man hantera detta???
Det handlar dock om bilar så jag antar att jag tar hand om barnen med mamma medans pappa,Jens och E glor på bilar!!

Sen om man har tur blir man ju bjuden på middag ikvall av kara mor o far =)




               

Jens o Lilia ute på promenad..




               


Lærke liten..



                



Vi...



                       


Dans..





                 


Mormor tog en svangom..


                 


Nattning..coolt me Kitty diadem...







Basta fotot på lange...haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0