Sämsta...

Från kl 21.15 tills kl 00.00 satt vi dar i hennes rum...usch vad jobbigt det var..men vi orkar verkligen inte langre!!Hon somnade av ren utmattning..stackars lilla tjejen!!
Forst provade jag att sitta i hennes rum och bara va dar for att hon skulle kanna sig trygg..men de funkade sådar..så min nasta strategi var att kora 5 minuters metoden och då tog det ca 30 min innan hon sov!!Vet inte då fall det bara va ren tur att den planen funkade eller just for att hon helt enkelt inte orkade skrika mer =(..ja,jag vet samsta mamman ever..men nån gång får man va de me!!

Kl 13.00 kommer kakelsattarna..ska bli skoj att få fint i koket me =) om de nu blir så bra vill saga??Dom ska ju bara byta ut dom sondriga plattorna,så det lar ju bli skillnad på fog farg o sånt!!Jaja får val ringa min fina morfar så fixar han sakert till det till mig =)

Lærke o jag ska ta med Lilia till Lise-lott idag..dags for vagning och matning idag av lilla tjejen..får nog fråga henne me hur vi ska gora med laggning..och aven med grot intaget for det verkar hon bojkotta duktigt nu!!3ggr på några dagar har hon kastat skeden eller skålen ur handerna på oss...ganska frustrerande faktiskt..hon kanske rent av ar trott på grot!!!


Tvattmaskinen går på hogvarv och Lærke kollar på tv och Lilia sover....


Hoppas ni får en fin dag!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0