Såja..

Ingen fika idag med fam Håkansson/Kronvall..har ju inte ens pratat idag =(
ett nytt staket blev det däremot,min morfar kan han!!Bildbevis kommer for er som inte tror mig!!

Vi..eller rattare sagt jag har kopt present till pappsen..det blev ngt så kul som ett presentkort på jarnkiosken av alla stalle..jaja mammas forslag så jag antar att det ar hon som vill ha ngt dar..typ en ny brevlåda som hon tjatat om nu ca ett år =)..och en liten gul blomma med gras till =)Hoppas mamma blir glad for detta då pappa egentligen inte bryr sig ett skit!!Han hade nog inte ens behovt ha ett kalas =)

Bilder på staket bygget:






Fint va??!!
Det tycker vi ialla fall =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va fint!!!! O nu har vi snackat!!! VI TRA FIKAN EFTER SEMESTERESAN!!!! LOVA!!!

2009-07-11 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0