Nu har ja..

som sagt nu har ja...lagt in lite bilder sen några dagar tillbaka..hoppas nu njuter riktigt mycket av att se mig slita =)


Idag har ju kakel nissen varit har o FORSOKT att satta upp mitt kakel..hur svårt kan det va liksom??Jo 2 st killar kom kl11 dom hade då sagt att dom skulle komma på eftermiddagen..men visst alla klockor går olika!!!Så kolla dom laget lite o snackade lite..men så hade dom inte kakel med sig????jaja dom korde ivag till Malmo for att hamta och kom sedan tillbaka 1 timme senare med FEL kakel?????Det var ett vågigt kakel och vi skulle ha standard slatt!! jaha ivag igen och sen kom bara en kille tillbaka han hade med sig vad han trodde va ratt.....MEN det visade sig att det skiljer 3mm på alla sidor och det ser forjavligt ut!!Och det kommer inte jag att acceptera så jag bad honom ringa sin bas så att han kunde titta på det....men han hade inte tid så nu blir det mailande ist till dom som ager huset så får ngn darifrån komma o kolla hur det ser ut!!Ååhhhh många rundor innan det blir klart...hade det inte varit lattare att dra ner allt från borjan och satta nytt overallt???Så jag får se imorgon vem som hor av sig..eller inte hor av sig..alla sådana e så jakla upptagna hela tiden...


Ikvall stack vi ner till kanalen och åt en burgare for att sedan kora till stranden for ett dopp,,,och ni kan tro att det var skont..eller jag menar såg skont ut for jag krukan badade ikke =) ist var jag fotograf och fick en hel del fina bilder på barnen..nar vi stod dar i lugn och ro så kom en man fram och presenterade sig med en kamera i hogsta hugg..han jobbade for PEAB som skulle gora en ny brochyr om Vellinge Kommun och deras bygge och han undrade om vi kunde agera fotomodeller!!!Vi skulle upptrada som vanligt alltså inga poser eller nåt sånt trams utan bara va!! Och det tyckte jag kunde va kul så visst..shooot!!Nar han va klar frågade jag om det fanns ngn chans att han kunde maila bilderna och det skulle han visst gora..kul!!Hoppas några blev bra..iaf på barnen!! =)
Bilder från ikvall får komma imorgon for batteriet i min kamera e helt slut!!



Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag gjorde, iaf när jag satt på en stol och såg det live

2009-07-16 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0