Nä...

Inget Johanna Museei for mig idag..familjen bestamde sig for att stanna hemma ist och ta itu med tradgården,for OJ va den såg ut!!Så nu har vi klippt gras och rensat ogras och till och med hunnit med att sitta ner i lugn o ro med en mysig fika ute i solen!!
Jens gick in och kolla på Formula1 och tog Lilia med sig for lunch somn!!Jag o Lærke harjar fortfarande i tradgården!!Hon ville ha en koja,men fick ist ett talt uppslaget..så nu e tradgården en enda rora...igen!!!

Mamma o pappa skulle hora av sig nar dom va hemma så skulle vi se om de blev pizza eller grill ikvall..skont att slippa laga mat sjalv!!Och kanner jag Lærke och Jens ratt så blir det med all sakerhet ett dopp i poolen me!!!Inte for min del dock...alldelelse for kallt!!det var lagom då nar vi hade 30 grader i skuggan och 28 grader i vattnet..då njot jag!!

Just nu langtar jag som tusan efter vår semester..


Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du också har börjat blogga o vad flitig du är.. =) Ska bli kul att följa ditt o din gulliga familjs vardag..

2009-07-12 @ 14:26:01
URL: http://levenstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0