Ljuvligt...

Sitter just nu ute i tradgården med ett glas lask,en cigg och datorn...ljuvligt!!!Sommaren ar verkligen alldeles underbar!!Det ena barnet sover och den andra ar inne hos grannen och busar..oj va hon tycker om dom..hade hon fått så hade hon varit dar alltid tror ja.. =) eller hur Malin??
Dagen idag spenderades forst hemma i vantan på att JR skulle ringa..men jag orkade bara vanta tills kl 11.30 sen sket jag i dom!!Kan inte hålla en hel dag med att bara vanta på ett samtal..så inget nytt kakel har inte!!
Vi gick istallet till mormor o morfar och fikade nar dom va hemma på lunch och sen badade jag och Lærke jattemycket nar Lilia sov efter lunchen!!Men Lillan ville bara sova 45 minuter..och nar hon vaknade kom morfar hem och då va det kort att forsoka få henne till att somna om =) Morfar ar namnligen den stooora favoriten!!Lærke gick till stugan for att laga lite mat till oss och medans hon gjorde det så passade jag och Lilia på att mysa lite i poolen!! =)

Nar vi sedan kom hem hade JR ringt så jag ringde upp o skulle kolla vad dom ville..det visade sig att basen ville komma hit imorgon och kolla hur dom skulle gora med mitt kok..sååå imorgon kl 07.30 kommer dom..vilken javla tid på dygnet!!!




Bilder från stranden...






































Myyysigt hade vi!!




Kram

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

mosters fina älsklingar. snart kommer jag ner o kramas med er :)

2009-07-16 @ 20:24:13
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser ut som om ni hade det mysigt! Jättefina bilder.

2009-07-17 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0