Kanske då..

Jaha dagen idag då???

Det blev ett besok på BVC..snackan hade gått upp till 9532g och var nu 74 cm lång..stora tjejen!!Frågade om mat och sov vanor..men tyckte inte riktigt att jag fick svaren som jag ville ha =( får fråga mamma eller AnnSofie ist =)
Jo det har med att sova..det gick bra att kora 5 minuters metoden..MEN hon fick narturligtvis inte ligga och skrika i flera timmar..(nu e vi uppe i ca 20 min och hon e på nedrakning) =)
Groten kunde vi skippa och ist ge henne någon yoggi och en macka..men summa sumarum fick jag inget vettigt svar..det var mest åldern trodde hon!!Och stark vilja =) haha!!
Undrar vem hon fått det ifrån???



Har fått målat både vaggar och dorr idag..och sopat uteplatsen och plockat undan efter mig...oj,oj,oj så duktig jag varit!!snart ska jag vika in tvatt och ta mig en dusch..

Skulle kanske gå upp o kolla om Lilia for nu verkar hon va tyst..eller jag låter nog henne va ifred for det skulle nog med min tur vara att hon vaknade då!! =)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0