Kalajs..

Mannen ligger o sover...fy va shysst man e att man ger HAN sovmorgon..fast fel ändå..de e ju jag som ska ligga där uppe o sussa kudden..eller??Han säger att han gick o la sig 02.30,får man inte skylla sig sjalv då??
Nu har vi ialla fall kommit på varfor Lilia e så in i vassen gnallig..hon har fått en kindtand!!Stackars lilla sparven,hon har ju inte fått ngn alvedon for vi har ju inte fattat..fyyy va dåliga foraldrar vi e =(

Och idag står foljande på schemat:
Kanske fika med fam Håkansson/Kronvall
Kalas for pappa..

Ja det var det hela..na just det,det viktigaste av allt..Jens ska se Formula1 kl 14.00..oj,oj,oj..går inte att missa jue =)

Så det ar alltså tankt att vi ska få tag i en present till min pappa som fyller år imorgon..har inte den blekaste om vad!!men e det inte så alltid??
Och dessutom e man inte den rikaste som gått i ett par skor =) så några snygga nya klader e det inte att prata om just nu bara..na nu sparar vi for fullt till vår semester ju.. =)

Men de ska bli skont..bara min lilla familj i en husvagn...(nu nar jag skrev det så lat det dock inte jattelockande)Hur i helsike ska de gå till..jaja den tiden den sorgen..eller??


Hoppas ni får en fin dag..återkommer sakert med lite bilder..

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0