fortsättning följer....

på kakel historian..Ja nu har dom varit har o kollat in mitt kok,och det visar sig att den har basen e faktiskt mycket trevlig for han bestamde sig for att ALLT skulle bytas ut..jiiihoooo!!!Så nu e killen ivag och ska hamta grejer och sen satter han kaklet till mig idag!!! =) Fogen kanske inte kommer på plats idag men då kommer det en ny kille på måndag och fixar de!!!Tank att jag hade ratt andå..hade det inte varit det lattaste att gora så har från borjan???


Idag ar det fint vader..igen..skont!!Så vi får val se vad vi ska hitta på...måste iaf ner o handla lite mat..men det e så jobbigt med mina två barn!!Får fråga grannen Malin om hon har lust att sitta hos dom en stund!!Ja om hon inte jobbar forståss..

Ha en skon dag!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilder på köket? Före o efter kanske....

2009-07-17 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0