Ännu en dag snart till ända..

Ja denna dagen blev ganska bra trots att det ar sondag..vi har hunnit med mycket..och andå bara varit!!Såna dagar gillar jag!

Nar Jens kolla sitt skit passade jag och Lærke på att gora ngt vettigt..så fram med dammsugaren och moppen!!Vi plockade undan,renbaddade till oss alla,dammade,rensade,skurade,dammsog och torka golven..fyy va duktiga vi varit..ja en maskin tvatt blev också klart!Så nu har vi riktigt fint igen..både inne och ute!!

Mamma o pappa kom ikvall..så en bolognese har blivit intryckt på denna ljuvliga kurviga kropp som bara tycks bli rundare =) men ater man gott o mår bra så ser man ut som ja =)inget jag går och grubblar på..bara till att kopa nya klader eller sy ut dom man redan har  =)

Jens gick upp for att gora sin del av jamnstalldheten..bada båda barnen så dom e rena nar dom kommer ner i sina renbaddade sangar..e inte det,det mysigaste som finns??Jag alskar att va helt ren o hoppa ner i en helt ren binge..så skont!!Och så luktar det så gottit me =)

Snart e de min tur att ta en dusch,ge Lilia lite valling och sen krypa ner ja me..om man inte fastnar framfor datan denna kvallen me vill saga!!

E ju ganska nyfiken på min systers hemlis me..så jag får val vanta på antinget ett samtal eller så får man val sitta som på nålar och vanta tills hon uppdaterar sin blogg www.annsofielina.blogg.se

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0