Hahaha!!!

Min blogg ser ju hur kulig ut som helst..och jag är verkligen inte så krävande som min kära syster säger..jag bara blir lite missnöjd någon gång emellanåt =)
Tack iaf syster för min blogg design..jag gillar den!! =) Och ja nästa gång så har jag tänkt igenom den nooooga!!Hahaha..

Inatt har jag faktiskt fått sova hela natten..ja enligt mig iaf..Jens säger att jag varit nere inatt och tänt upp hela nedanvåningen..inget jag har ngt minne av iaf..tror bestämt att fru Krogh gått i sömnen inatt!!Som det kan gå..
Nu imorse så fick jag i mig penicilin och kastade i mig någon smärtstillande till..och peppar,peppar så känns det faktiskt helt ok i munnen..har tagit ledigt från jobb imorgon då jag inte visste hur ont jag skulle ha...kommer ju ihåg förra gången jag drog ut an tand..jag hade såååå ont en hel vecka efter och kunde inte koncentrera mig på någonting..fyyy!!

Idag har jag och barnen varit iväg på julsagor i kyrkan..vi är ju lediga idag så vi mötte bara upp dagmammorna och hade sällskap den stunden!!Sen gick vi inom affären och handlade lite fika..köpte pepparkaks deg med..men tror inte att det blir gjort idag..nä idag ska jag nog städa undan lite och tvätta någon maskin med tvätt!!

Ska se om jag kan ta foto på barnen till vårt julkort =)


Kraaam

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin header! AnnSofie har blivit riktigt haj på det! Skönt att du inte haft ont efter tandläkarbesöket!

Kram mamma

2009-12-02 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0