Avslutnings fest med jobb..

Och vi hade jätte trevligt!!Alla var glada och uppklädda när jag kom in i lokalen som min chef hyrt till oss..dom hade dukat fint och det serverades fördrink..mmm!!
Lite snacks och snack innan vi satte oss till bords..




Det bjöds på italiens buffe..med allt!!Pajer,pannacotta,ostar,italenskt bröd..ja massor med gott!!Så jag lovar att vi blev mätta..till detta intogt antingen rött eller vitt vin =)



Persson och Evelina hade smilen på!!



En del av "mitt" team..Evelina och Barbro!!



Angelica,Mia och Dianne



Fina,fina Sandra,som hade fixat så vi hade bra musik!!


Lina spexade och förgyllde kvällen =)




Evorna,Persson och Svensson



Och slutligen Ingela som sjöng och dansade..hon nästan vägrade lämna ifrån sig micken i singstar..haha!!Till slut så fick jag och Persson iaf ta ton..och fyyy vad det lät!!


Men en trevlig kväll hade vi..

Kramar 

Kommentarer
Postat av: lina

tack för en mkt trevlig kväll..roliga kort:) kram

2009-12-05 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0