30/12...

Oj,oj,oj..vart ska man börja??



Måååste iaf visa den absolut finaste julklappen jag fick..detta kan man kalla vänskap och jag är super glad över att du finns i mitt liv ♥♥♥ TACK!






Vi har iaf hunnit med att sticka in på IKEA och handlat upp hälften av våra presentkort..så nu har vi fått finare i vårt hem..tycker det är så kul att både jag och Jens är intresserade av att förnya oss och pilla med olika saker i hemmet..dessutom kommer min man med ganska bra ideér ibland =)
På IKEA köpte vi ramar,hylla,knoppar och lite ljus..varför får man alltid ljus med sig hem??? Så nu har vi äntligen fått upp bilderna på våra fina flickor.. 



Lite bilder av vårt hem..







Ovanvåningen..



Den fina asken har jag fått av Jens farmor..





Jag har klippt min dotters lugg..så här fin blev hon...







Kommentarer
Postat av: vera

Såå fint ni har fått det:)

Jaa Lilia blev ju jätte söt i lugg!!

E det Sandra som varit i farten med att scrappa fotona på barnen?? Jätte fin i varje fall! :)



Kram

2009-12-31 @ 00:43:19
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: sandra

Så fint det blev- alltid kul att förnya hemmet :)

Jättefräck hylla till ovanvåningen, sån vill jag oxå ha- men jag har inte plats ;)

(tack vera)

kram kram

2010-01-01 @ 20:25:04
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0