Så va det med den saken...

Ja nu känns det mycket bättre i min magen..jag har mått skit rent ut sagt,jag har blivit anklagad för dom mest otroliga saker....jag fick sagt vad jag ville och lättade på den där stenen som suttit i min mage i 2 månader och lite till..usch..nu har jag dragit ett streck över vad som hänt..eller det gjorde jag egentligen för ett tag sedan..men klumpen i magen har funnits där ändå!! Jag skrev även att jag var¨öppen för att prata då jag har förstått att det pratas hej vilt om mig till andra..men det är ju så att detta inte handlar om anddra..detta var en sak mellan oss och vår vänskap..
Att springa runt och prata om händelsen är för mig ett sätt att plocka poäng..jag pratar inte med byn om vad som hänt..men det är svårt att säga om andra parten!!
Denna bloggen ville jag absolut inte att den skulle smutskasta någon..då hade jag inte lämnat ut lösen till några som jag gjort!!
men nu har jag tagit alldeles för mycket skit..och kan ej längre hålla denne bakom ryggen..jag hade kunnat säga huuur mycket som helst..och startat ett jävla liv..men det gör jag inte...just för att!!!
Jag har hittat vänner som jag bryr mig om och som jag vet bryr sig om mig..men hade bra gärna velat veta varför hon inte kan komma till mig och säga rakt ut till mig vad hon tycker och tänker..jag har ju redan fått en del hintar om att hon inte är så vänlig i orden om mig!!Men jag har lagt ner..och hoppas givetvis att denne kommer göra det med..för om vi nu inte bryr oss om varandra..varför fortsätts det då att prata om mig..har ni inget vettigare att prata om eller är mitt liv verkligen så intressant??Jag tycker det är skit att jag förlorat 3 st vänner,som alla valde att tro på fel person!!För ni skulle bara veta vilka osanningar som de sägs att jag har sagt..fyyy!!!Och jag hoppas att denne varit så smart att vågat erkänna och be om ursäkt..för vissa saker som blivit sagda har inte varit nådiga alls..

Nu känns det iaf bra för mig..hoppas det gör det för dig med!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra Emelie !! Ta ingen skit , sandlådan växte vi ur för längesedan !!



Kram

2009-08-14 @ 15:23:40
Postat av: Danni

Yo go girl!

Palla med småstadsskitsnack tjejer emellan! Mios Dio!

Skilda Världar/Gossip Girl!



Kram

Danni

2009-08-18 @ 19:16:31
Postat av: Lina

Så tråkigt när det snackas bakom ryggen på en..fast jag vet ju inte vad som har hänt..men i vilket fall så håller jag på dig vännen..

kram

2009-08-25 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0