Knop..

Ja här hemma går jag i 190..de e så bra när Jens har semester..jag hinner sååå mycke som jag aldrig hinner annars!!Idag tillexempel har jag dammsugit,dammat,torkat golven och putsat mina fönster..är jag inte duktig så säg??!!Jens tar ju barnen..och det är ganska så lätt när den ena försvinner in till grannen och den andra ska sova..haha!!Jaja jag får gjort det jag ska iaf..
Kvällen har varit lugn sånär som på ett major bråk med den stora..vilket resuterade i att on bölade i sin säng och jag låg i min säng och bölade..men barn..ja dom är härliga =) vi blev ju vänner till slut men orken för att göra mer nytta eller vara den trevliga frugan..den försvann spårlöst!!

Så min kväll har spenderats med att sitta framför min data i köket och jens vid sin data i skrubben..haha..ja han har ju faktiskt sitt "kontor" i garderoben!!men e det inte där dom hör hemma när dom inte gör ngn nytta???Nä förlåt!!âlskar ju min man kopiöst mycke...


Imorgon så ska jag nog inte göra många knop..ska ringa dagmamman och kolla om Lærke ska komma på tisdag eller inte..min koll har försvunnit efter 8 veckors semester..den börjar med andra ord ta ut sin rätt..måste ju isf packa väksa,köpa nya regnkläder och mycke mer!!Oj,oj nä..


Har det fortfarande jobbigt med den där incidenten..det tär fortfarande på mig och det vill jag inte att det ska göra..jag funderar och funderar men samma frågor dyker hela tiden upp....?????Vill sååå gärna ställa personen mot väggen..men nekar hon sanningen till sina vänner som hon har nu så finns det inte en chans att hon skulle erkänna för mig...i hennes blogg skriver hon om incidenten...och då skriver hon ungefär samma historia som jag..men fast det är hon som blivit sviken och tycker allt e skit!!Det är svårt det där..för vem ska folk tro på??Ord mot ord står det ju..jag vet sanningen..tycker bara det är lågt att lägga över saker på andra....
Jaja..nu fick jag lättat lite...



Just nu saknar jag...saknar mycket som inte går att ordna på ngt sätt..hur jag än försöker och vill så går det just nu inte min väg...


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0