Forts semester...

Har verkligen ingen ork eller lust att blogga längre..har dessutom inte mycket att blogga om =)

Men semestern får väl få ett avslut iaf...Vi kom ju till Gränna på torsdagen då det även var vår 4 bröllopsdag =) den firades med att tjaffsa om att vi inte kunde få upp tältet på husvagnen och om vad vi skulle äta för ngt..haha...ja till slut kom iaf tältet upp och vi blev vänner igen..en jäkla tur va väl de me..

Vi bestämde oss för att äta på restaurang så av med campingdressen och på med fin stassen..ja alltså ett par jeans och en tröja =) Senare på kvaällen så började att blåsa så in i vassen och dessutom så hällregnade det..jag höllt på att kissa i byxorna..det kändes osm om hela vagnen skulle bege sig därifrån..haha frågade Jens typ 100 ggr om husvagnen stod där den skulle!!Det gjorde den för den hade inte rört sig en milimeter dagen efter =)

Fredagen tog vi det lugnt på..det var inte superbra väder så vi gick runt uppe på gågatan och myste..åt polkagrisar och glass och annat skit =)Det är ju bara semester en gång om året..tror dock att jag gått upp säkert 2kg under dom 8 dagar vi var borta =)

Resten av semestern tillbringa vi genom att åka över till Visingsö en av dagarna och sedan var vi uppe på Grännaberget och vandrade..haha med vagn och allt..men det gick bra det me!!Och alldeles underbar utsikt fick vi!!=)

På måndagen var det dags att lämna semestern..usch..tur att Jens har 2 veckor kvar på sin semester =)

Jaja..jag får väl återkomma en annan dag om vad vi hittar på nu om dagarna!!