En kortis..

Idag vaknade jag utav ett styck snorig Lilia och ett styck förkyld och febrig man..sådär kul kan jag tycka..Jens har sovit bort det mesta av förmiddagen medans jag jagat barn..för bara för att dom är sjuka så betyder inte det att det inte är liv i dom =)  Jens bestämde sig ändå för att ¨cykla ner till byn med Lærke och handla panodiler och lite tillbehör till maten!!
Så nu har han tagit piller och känner sig helt ok..skönt!!
Jag har iaf fått dammsugat idag..så jag ska strax ta tag i tvätten med..tradet men sant!!Lærke och Jens gick ut för att öva på att cykla utan stödhjul..vi får väl se hur långt tid det tar innan Lærke står i dörren och gråter..antingen för att hon inte kan eller för att hon trillat och slagit sig!!Men det hade varit himla bra om hon kunde lära sig det för då underlättar det för mig en hel del sen när jag börjar jobba..bara till att cykla ist för att gå hela den sträckan!!

Nu beger jag mig..


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0