Tiden..

Den går så fort..det är sånt man märker när jag nu idag firar 8 år tillsammans med min man!8år!Kan ni förstå..
Våran tid tillsammans har varit och är fortfarande väldigt kärleksfulla,men vi har varit igenom dom djupaste dalarna och tagit oss upp igen..vi har skapat ett fantastiskt liv,med 2st friska,vackra underbara barn!Och jag är stolt och glad över det vi skapat..
Jens är verkligen mannen i mitt liv..för sååå många djupa dalar vi har tagit oss igenom....då känns det som om vi överlever allt!
Vi har sårat och blivit sårade,vi har kämpat och blivit besegrade,men vunnit så mycket genom det!
Jag älskar honom av hela mitt hjärta♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint! ta vara på det ni har och kommer att få!!!

2011-03-15 @ 13:32:47
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0