Denna dagen..

Åååhhhh va tradig..har mest gått och små surat hela dagen...
Barnen är så in i bomben uttråkade och vad jag än föreslår så passar det inte donnorna,ååhh låt mig få sluta vabba nu så jag kan bli normal igen!!
Tvätten är väck,disken med och alla bloggar är lästa,en dels statistik har nog gått upp,så månag ggr jag gått ut och in =)
Ikväll blir det förhoppningsvis trevligare,jag och mannen ska sticka in till stora staden och handla,förvisso inga roliga saker men jag kommer ifrån hemmet och barnen en stund och jag och Jens kan rå om varandra lite =)
Till helgen däremot händer det trevligare saker,Vera ska ha tjej middag och sen ska dom lurviga rastas..ser verkligen fram emot det!Kläderna är klara och vinet ska inhandlas imorgon..sen är jag redo!!
Nä nu ska jag ge mig på dammsugaren,trappan och ovanvåningen är lite i dammigaste laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0