Så blev det..

likadant IGEN!!
Men fyyy vad jag har haft det bra..livet återgår sakta men säkert efter 3 månader av tristess,deppression och allmänt trist humör!!Livet på jobb känns lättare och många saker har ordnat upp sig i mina tankar!
Jag har fantastiska vänner som har ställt upp för mig och inte tala om min man..som jag har gnabbat och tjatat på honom..stackare!Alla runt om mig har faktiskt visat att dom bryr sig..jag har verkligen tur!
Jens har varit iväg på rally i Värmland och lämnade mig ensam i hela 4 dagar..visst behövs det med,man kommer verkligen på då hur mycket vane människa man är..som jag skrev..det här med att bara somna ensam om kvällar..fyy..men det löste sig ganska så bra iaf..Söta Vera med barn kom hem till mig och vi käkade plättar,badade barn,myste till tv,nattade barn och försökte se en film..ja försökte..vi snackade oss igenom filmen om mycket andra viktigare saker..haha!
Sen vid 1.30 så landade vi i sängen och jag somnade gott..ja det gjorde nog Vera med men hon agerade även barnvakt natte tid..jag SOV..haha!!
Fredagen så var jag och barnen hemma..vi tittade på Let's dance och hade godis på bordet..barnen var jätte gosiga så det blev att dom fick va uppe en bra stund längre än tänkt!Camilla tittade förbi på en vuxendricka och hjälpte mig att få rätt på musiken som vi skulle ha på lördagen..
Och sen då....Lördagen =)
Jisses vad kul jag hade..Lina anlände vid 17.30 för att vi skulle käka ihop..vi fick lite flash backs då det vi åt påminde oss om vår huligantid när jag bodde i min etta och hade Lina som inneboende..ja nästan..hon hängde iaf där dygnet runt! =)
Vi åt och fixade håret och strax därefter dök att tjejerna upp..det dansades och dracks en hel massa...spotifylistan fylldes på efterhand och låtar byttes innan första refrengen hann spelas..haha!
Alla kom på någon låt och ville naturligtvis lyssna direkt.. =)
Klockan blev 23.30 och vi bestämde oss för att dra ut på stan..men vart går man??Haha har lite dålig koll på dansställe  i Malmö..men efter många om och men så blev det Tage's =)
Emmeli hjälpte till med taxi bokning och vi fick tag i en häftig kille som ordnade disco för oss i bilen..vi skrålade och dansade..
In på Etage och direkt mot dansgolvet..fyy vad jag shakade..riktigt roligt..
4 av oss stannade tills dom stängde..då vart man bra möör i kropp och knopp..när jag steg innanför dörrarna här hemma visade klockan på 06.00..det var längesen man var ute så sent..att jag orkade??Helt fantastiskt!!
Barnen som hade sovit hos mormor och morfar kom hem vid 14 tiden..då hade jag precis blivit klar med allt städande..de va väl fan va 13 tjejer kan svina..men skit i det..jag hoppas att alla hade roligt iaf!!
Hela söndag eftermiddag gick åt till att längta efter Jens..vi åt middag,duschade och jag nattade barnen..skickade sedan ett sms till Jens och undrade när han skulle vara hemma..då fick jag tillbaka 8min..mitt hjärta slog volter♥som jag saknat honom!
Tyvärr fick jag lite ont i nacken i söndagskväll och det har hållt i sig..iadg skulle jag jobbat kväll..jag påbörjade mitt pass men insåg efter 4 timmar att det inte var det smartaste draget..tillslut mådde jag faktiskt illa så ont jag hade..så jag gav upp!Körde hem smorde mig,tog tabletter och fick mysig massage av min man..vågar man säga att det känns bättre???Man får väl tillbaka det tusenfalt då antar jag!
På lördag ska jag få ordentlig massage iaf..kl 11.00 ska min rygg bli ordentligt masserad så att alla knutor och spänningar försvinner!!
Nu är det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0