Lugnet..

Denna helg har verkligen varit luuugn..nästan för lugn!
Vi har inte gjort många knop,men all tvätt är tvättad och jag har hunnit att träna 2 av dagarna =)
Barnen har inte varit på sina soligaste humör och det beror helt enkelt på att dom inte är riktigt krya,förkylda och hostiga och lite varma mellan varven!
Vi väntar in koppor på den minsta då hon klarat sig 2 omgångar nu som gått hos dagmammorna..så det borde väl egentligen vara hennes tur nu..eller??
Idag börjar ju Big Brother..jag hann titta i ca 15 minuter innan jag fick lämna tv..fan va jag skämms över dom..haha..jag fixar inte att titta på et bara!Men om jag känner mig själv så kommer jag ändå att sitta där och glo..och dessutom kommentera allt och alla så att Jens får frispel på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0