Konstigt..

Det känns så tomt efter att Jens åkt..en konstig känsla att han inte ska vara hemma på hela 4 dagar..hur ska vi klara oss?Lilia säger hela tiden ;- Pappa kommer snart..
Men det dröjer jue..får hålla mig sysselsatt med annat nu undertiden han är borta..det värsta kommer ikväll då jag ska somna utan honom vid min sida..det brukar vara väääldigt svårt =(
Lærke ska få lov att sova hos mig dessa nätterna tror jag..
Vi är lediga ända fram tills på måndag..skönt..så idag ska vi baka negerbollar och mysa med filmer på tvn..himla trist väder så det spelar mindre roll att vara inne hela dagen!
Imorgon var det tänkt att jag skulle på handledning på jobb,men hon som skulle hålla i det hade blivit sjuk så pappas hjälp med barnen behövs ju inte heller..så imorgon är dagen orörd..
Städning och tvätt får det väl bli då eftersom jag ska ha en liten tjej träff här hemma på lördag..eller liten..14st blev vi till sist =)
Nu ska jag plocka fram så att bakningen kan komma igång!!

Kommentarer
Postat av: vera

vänd på det vännen...

Njut av lite egentid =)

Fast det brukar ju gå bra dem 2 första dagarna sen blir det ju lite trist...

Hm försök!

2011-02-10 @ 14:02:56
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0