Jag som trodde..

att det var över...
tjii fick jag...vaknade snabbt upp imorse av att Lilia kräkte ner hela sin säng och golvet,denna nedrans hostan är jag sååå trött på!Så upp med tuppen och duscha,renbädda och kurera =(  Igår kräkte hon ingenting men var väldigt förkyld och kändes varm emellanåt..trodde då förståss att vi kommit över den värsta hostan..men ikke!
Tvättmaskinen igång och kaffe i koppen...
Fast dagen kunde ju börjat bättre...
Igår när Jens kom hem så blev jag såååå glad..haha..det innebar ju att jag kunde ta mig ur huset..att vara hemma hela dagar med sjuka barn är det ingen mamma som blir lycklig över..inte vad jag tror iaf!
Jag hade bestämt "träff" med killen som skulle visa mig maskinerna på gymmet,kom dit vid 18.30 och var pisse nervös..haha..helt i onödan,allt gick ju fin fint..tyckte jag då!!
Var lite rädd att jag skulle bli drillad..lite blev jag nog fan också men det tänkte jag inte så mycke på just då,nä då ville jag bara att han inte skulle tro att jag var en klen mes som inte hade någon som helst styrka i kroppen =)
Jag pinade mig på bänken när jag skulle göra situps..fyyy farao..men en otroligt härlig känsla när man var klar och det verkligen brände i musklerna!
Vi gick igenom nästan alla maskinerna och avslutade på cross trainern,en maskin jag aldrig vågat mig på..men se den var helt ok..men att stå där timmatal som några verkar göra där nere..nä det kommer jag nog aldrig göra!
Så nu får jag ner..ja denna veckan hinner jag nog inte mer,är dessutom förkyld och lite hostig jag med,men nästa vecka då ska jag ner och ta maskinerna själv..haha!!
Peppar,peppar så känns det än så länge bra i kroppen..trodde definitivt inte att jag skulle komma ur sängen idag..

Kommentarer
Postat av: vera

Du var jätte duktig krampan! <3

2011-02-26 @ 00:31:45
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0