Jo men varför inte..

Maximal otur skulle jag vilja säga...knäet blir inte bättre..joo det gick på rätt håll men sen började jag att jobba =( jobbade igår och hade hyffsat ont när jag kom hem..men skulle prompt dit idag igen..och sen hände det!!Jag skulle plocka undan efter lunchen och halkade då i utspilld saft och på vilken kroppsdel landade jag???Jooo på mina knä...det händer bara mig!!Så läkare imorgon och sen sjukskriven iaf över helgen..jag har inte tid med detta..jag har myyyycket planer och det är roliga saker som jag absolut inte vill missa!!!
Det värsta är att jag inte kan ta så många tabletter då jag har blödningsrisk..så nästan alla antiinflammatoriska tabletter är big no,no för mig..och inte kan jag ta all smärtstillande heller..så ja..panodil och jag får hålla varandra i handen!!

I lördags var vi runt i stan för att hitta skor till barnen till bröllopet..det gick sådär...inga skor till dom men till Camilla och mig =) Hade en aningen svårt att prova dom och gå i dom men dom satt snyggt på foten iaf =)
Camilla,Christian och deras barn stannade på middag och även över natten...riktigt trevligt hade vi..fast jag var nååågot gnällig!! 



Vi lyckades iaf med att få våra stora flickor målade i ansiktet på Jägersro..



Lærke...



Caroline och Camilla..



Vad tror ni hon ska bli??? =)



Caroline klar...



Snaaart färdig..



Taaadaaaa!!Världens sötaste Kitty♥


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Mosters fina fina kråkunge... Älskar dig <3

2010-09-07 @ 21:08:22
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0