Jag är så glad..

över att jag har ett jobb =) Mina lediga dagar enligt schema är guld värda och jag njuter riktigt av att vara hemma då..men att gå hemma och vara sjuk är ngt av det värsta jag vet..tiden blir så ofantligt lång och jag blir så in i vassen irriterad över att inte kunna göra något!!
Igår gick jag iaf ner till byn..inte det smartaste draget..men ärenden behövdes att uträttas..det gick över all förväntan..det tog sin lilla tid men det kändes helt ok när jag kom hem!!
Träffade Vera i byn och vi handlade frukt till en fruktsallad vi skulle göra när vi kom hem..jag snodde Kalles vagn och gick och lutade mig mot den...det kändes skönt att ha stöd =)
Äpple,vindruvor,apelsin och blåbär hade jag i min..medans Vera tog lite banan till i sin..bläää =)
Vi satt ute i solen och myste..jag med benet i högläge och Vera skönt i soffan..med andra ord jag satt inte alls skönt!! =)
Vi skulle fixa diademen till bröllopet..men det var ett jädra pill..vi får se hur vi löser det..jag som inte har någon kreativ ådra i kroppen satt mest och försökte!!Vera däremot limmade och pillade och snörade band och annat!!
Tack för sällskapet Vera..det gjorde min dag..
När donnan gått så var det in i soffan igen med kuddar och panodilas..det tog allt lite på knäet ändå..dumma mig!!

Jens kom och hämtade mig så att vi kunde hämta barnen..sen hem och alla bestyr med mat och badning utav barn..

Idag...ja..ingenting..har slängt in lite tvätt..och ja..det är väl det antar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0