Bente's Möhippa

Ville inte riktigt skriva plenerna för helgen i förra inlägget då jag inte visste om min blivande svärmor skulle gå in och kika här =)
I lördags så packade jag väskan och klädde om till pirat..det var dags för möhippa..!!Vi möttes på Hillerøds station kl 9.30..fast jag var sen naturligtvis..jag hade glömt att växla pengar och jag hade glömt att handla ciggaretter..liiite dålig planering och det fick jag höra för =)

Vi körde tillsammans mot Bente's och Evans hus och tutade så in i vassen och viftade med flaggor genom rutan på bilen..undrar vad hela grannskapet trodde då vi kom..haha..

När väl Bente öppnade dörren så möttes hon utav ett helt gäng skrålande töser som vill ha kul..hennes min var obetalbar..gotter dukades fram och vi hade super trevligt..











Se så fin vår lilla Tyroler blev =)





Vi åt och drack,snackade skit och bara mös!
Efter en stund så knackade det på dörren och Bente välkomnade henne utan att veta vad som skulle hända..vi satte Bente i soffan med alkohol haltiga drycker framför henne...

In kom denna tjejen..




Hon visade oss diverse "hjälpmedel" och vi alla var väldigt fascinerade.. =)










Efter partyt så blev det singstar och olika dans moves..och vem vann INTE...jo jag..haha!!
Bente och Christina sjunger =)






Vi gjorde oss klara för utgång..med första stoppet på en restaurang inne i Hillerød..så på tåget blev dom sista bilderna tagna..sen dog min lamera tyvärr!!
Men en super trevlig möhippa med skratt så att man har träningsvärk i käkar och kinder =)





Tack Bente för ditt goda och glada humör kvällen igenom!!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd man inte kunde vara med. Det såg kul ut och Bente ser så söt och glad ut i sin fina tyrolerklädsel. Nu ser vi med spänning fram emot bröllopet på lördag. Blir spännande att se hur de små ska klara sina uppdrag som näbbar. Kramar till er alla.

Mamma

2010-09-20 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0