Blocket..

Till försäljning:

En styck flicka vid namn Lærke Linea Krogh,blivande 6 åring med allt vad det innebär!Söker en familj med STORT tålamod!

Bud tages tacksamt emot!






Ååååhhh kan man bli mer galen på en unge än vad jag blev imorse????Hon skulle ABSOLUT INTE göra som hon blev tillsagd att göra,vi skulle iväg och klockan tickade...jag blev stressad och hon satte sig på tvären..

Men som tur va så är hon så in inorden söt så när hon bad om ursäkt så var allt glömt..tror ni att hon har mig kring sitt lillefinger???JA!!!!
Antar att det är därför jag får ta så mycket skit också..men första barnet är man nog för "snäll" mot..man sätter inga ordentliga gränser och då blir det väl såhär..eller??!!
Jag blir bara så ledsen över att jag är "utvald" till att kasta skit på..när Jens tillrättavisar så blir det för det mesta som han sagt..men med mig...Nä!!

Ikväll ska jag iaf jobba och får då automatiskt lite andrum..så imorgon tar vi nya friska tag som mamman med ett tålamod som heter duga!!

Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Moster AnnSofie lägger det största budet i form av vad hon kan erbjuda.



Två stycken mostrar att mysa med.

En stycke pojkkusin som kan lära henne en massa hyss.

En stycken jämnårig kompis i form av kusinen.

En stycke häst att rida & köra när hon vill.

Fyra stycken katter, fullt ös.

Två stycken hundar att gosa med.



Tror du att hon önskar sig något mer?

2010-10-27 @ 19:51:41
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej och tack så mycket för titten och kommentaren :) Det känns tryggt när massa experter följer mig hehe!

Kram!

2010-10-28 @ 15:50:50
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0