Det här med att fotograferas...

Verkligen inte min grej..men helt värt att prova på iaf!!
Jag,Lina,Vera,Kalle,Camilla,Emma.Tyra och Josse stack till Turning Torso och lekte modeller för en dag =)
Vi blev sminkade och fina...tänk om man bara kunnat det själv..otroligt skickliga och mycket trevliga var dom!!
Första gänget kallades in och det var Lina,Vera och Camilla..det blixtrade och hade sig och jag hann bli jäkligt nervös..jag brukar ju oftast vara den som hittar på annat när kameror kommer fram..jag blir verkligen aldrig bra på foto!!Sen blev vi inkallade...och det var den sämsta fotografen jag varit med om...herrejisses!!
Dessutom så synd det kraftigt på våra bilder vilken skillnad det gör på fotograf..men,men..nu har jag testat det med!!

Men så här blev det iaf!!












Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman.

superfina bilder. tänk om man kunde bli så snygg på bild!

hoppas bara du inte blir smalare så du försvinner helt.

hoppas vi kan få till en dag snart så vi kan få ses och snacka lite. sakar dig super mega mycket!

var rädd om dig.

puss o kram kram S

2010-11-25 @ 22:37:19
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: vera

Jätte fina bilder! Puss<3

2010-11-26 @ 23:58:48
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Mamma & pappa

Jättefina bilder på vår jättefina tös. Kram

2010-11-30 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0