Nä minsann..

Nu känns det som om jag får ta mig i kragen att slänga in ett inlägg..det har gått hela 3 (!?) veckor sedan det senaste och jag skäms,skäms så in i norden då min fina syster suttit och knåpat på min blogg och gjort den sååå fin!!

Jag kan ju omöjlig rabbla upp allt som har hänt..men sammanfattaningsvis så har jag haft 3 fina veckor!!Jobbat har jag gjort men även varit på Rabdido party,avskedsmiddag,tivoli,Valborgsfirande,umgåtts med fina vänner och min älskade familj!!

Och så har min stora tjej äntligen fått till det med cyklingen..det är en bit kvar att lära sig men sååå stolt jag är..jag släppte henne och hon cyklade.. =) Och hon blev så glad..
Så nu ska det övas en hel massa så att hon kan cykla på den nya cyklen till Linda!!

Idag stack Jens och Lærke till Hässleholm för att spana in ett rally..så nu sitter jag här och marodören Lilia springer en massa rundor..vi ska ta och pallra oss ner till tivolit lite senare..ska bara ha med oss familjen Malm/Johansson me.. =)

Och sen har det ju hänt 2st vänner stora mirakel..Josse och Robin har blivit föräldrar till en liten Nelly och Daniella och Henrik fick sin lilla Keila Valborgsmässoafton ♥ Grattis till er alla!!

Ha en riktigt fin dag!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

De var då verkligen på tiden. Kan man som moster få lite uppdateringar lite oftare?? Med bilder då oxå såklart!!!!!!

2010-05-03 @ 00:39:46
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

wiiiiiie, en uppdate=D

2010-05-03 @ 23:21:21
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0