Jisses..

Jahapps..hela 2 veckor har gått..jag hinner inte med längre!!
Men nu börjar värmen komma och solskenet..som jag har längtat!!

Just nu är vi i full gång med att förbereda 2st kalas som vi ska ha i helgen..men det var bra nära att vi var tvungna till att ställa in..Lilia den lilla sparven lyckades med att bli sjuk igen..men idag är hon pigg som jag vet inte vad och helgen är räddad =)

Imorgon ska vi ha kalas för våra familjer..mysigt ska det bli..vi ska grilla en massa och äta tårta och sjunga högt,högt för min blivande 5 åring!!!
Hade ett psykbryt för någon dag sen då jag fick slänga mig i armarna på min man för att få ut alla mina tårar..tänk HELA 5 åar har gått..min lilla,lilla tjej har blivit sååå stor!!
Mest blir jag lite ledsam..hon behöver ju inte mig på samma sätt som innan..hon skaffar kompisar..är ute på gården och leker själv..hon är hemma hos andra utan mig..hon är duktig på ALLT oj,oj,oj!!!Åååhh ibland vill jag bara ha tillbaka lite bebis tid..bebis tid med min alldeles underbaraste Lærke liten..kråkungen som vägde 2650g när hon kom till världen!!
Jaja..dom ska ju bli stora..men lite gråter jag iaf!!!
 På söndag så är det dags för barnkalaset..kul ska det bli det med..massa kids som ska springa rundor här hemma..även då ska vi grilla och äta tårta..
Jens har fixat massa prinsess saker till henne..ballonger,blåsare och servetter med prinsess tryck..ja en del andra saker med =)

Ska försöka ta bilder och sen försöka att ha tid till att lägga in dom med!!

Ha en mysig dag!!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Vi förstår hur du känner det. Tänk när hon blir 28!!!!! Vi ser fram emot kalaset och hoppas på fint väder!

Kram till er alla!

2010-05-21 @ 19:53:17
Postat av: vera

Tack Emelie, det var inte en dag för tidigt ;o)

2010-05-22 @ 02:30:57
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Annette

Ja du Emelie tänk då på oss som e mormor o morfar, va ska vi då säga, tiden går fort, alldeles för fort. Ge Lärke en grattiskram från mig. Annette

2010-05-22 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0