Full gång igen...

Jaaa nu är jag i samma sits som alltid innan jag ska ha kalas här hemma..då ska det ordnas och donas här hemma!!
Nu målar vi Lilias rum.. och jag har sytt nya gardiner till henne =) Varit och köpt färg till vägg dekorationerna och börjat att redigera bilderna som vi ska ha i svart och vitt i trappan..Haha!!

Jens har fått upp ett segel på vår uteplats och morfar ska förhoppningsvis komma och fixa med staketet in till grannen..jag ÄLSKAR att ha kalas..det blir så mycket gjort här hemma veckorna innan =)

Fick ett tele samtal innan från gottegrisarna som är i Turkiet..jag bytar närsom helst plats med er alla =) Men hoppas att ni njuter i fulla drag..Kramar till er =)

Nu ska denne svensken hoppa in i duschen för att bli klar till despan,cougar town och Christine..Jens är iväg och handlar chokladsås så att jag kan trycka lite glass i huvudet =)

Ha en skön kväll!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Ja, glass e alltid gott:D

Jadu ibland har man mycket att stå i..

Men det e kul att göra iordning hemmet=D



kram!

2010-05-04 @ 23:15:24
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0