Sova...

Ooohh jag har fått sova i min säng inatt..och Lilia har sovit heeeela natten!!Fortfarande hostig och hade feber när vi vaknat..men pigg och glad!!Så nu är jag ledig imorgon enligt schema och på fredag ska jag börja lite senare så att Jens får jobba halva dagen och sen ska jag jobba kvällen =( ganska bra när man kan lösa det så..

Idag har vi lyckats att bada en timmes tid..det tycker Lilia är så kul..vatten hade vi i hela badrummet men det är det värt..vi har skrattat så jag fick ont i magen..hon är en lite showare min unge!!

Igår blev Lærkes rum näästan klart..nu fattas fondväggen och att lite saker till ska upp på väggarna..och hon blev jätteglad..alla saker är rensade och nu börjar hon att få ett riktigt fint litet flickrum =)
Ska köpa mer tyg bara så hon får n fin gardin med!!

Jens satt och pillade med en massa papper igår..skatten i DK..och det ser ljust ut!!

Om en stund ska vi kila hem till Lina en stund..ta en snabb kopp kaffe innan jag ska ner på kyrkis och hämta trollungen..undrar vad dom gjort för skoj idag där??!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0