Sooool...

Men inte idag..lite besviken där faktiskt..för när man är ledig så hade det varit kanon om man kunde fått fint väder!!

Vi har inte gjort ett endaste dugg än så länge idag..Lilia hade feber inatt och fick komma in till oss och sova..efter lite alvedon och mys så slocknade det lilla livet mellan oss!!
Tror att kindtänderna är på gång..mycket sagel också och det hör inte till vanligheterna!!Gnällig och trött..så nu sover hon utan mat i magen..
Får fixa lite lunch till henne och Lærke tills hon vaknar!!

Om ett tag kommer Vera,Annie och Kalle hit för att leka av sig lite..ska bli trevligt!!Och efter att gubbarna slutat så blir det grillade hamburgare m. pommes...
Och efter det så beger vi oss på Me and I party hos Lotta..vilket verkligen ska bli kul..jag har aldrig varit hemma hos dom och är väldigt nyfiken då dom har renoverat och haft sig =)

Imorgon kommer AnnSofie..och jag jobbar naturligtvis kväll..så jag kan inte träffa dom förrens på onsdag efter jobb =( Men kul ska det bli...saknar mina älsklings ungar en hel massa!!


Kram på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0