Ny dag..

Nya möjligheter...eller...nä idag finns det nog inte så mycket nya möjligheter för mig!!Barnen ska kläs och lämnas till dagmamman och jag ska kläs för att bege mig till mitt jobb!!Lite gnäll och lite trots där emellan!!

Igår satt jag och Jens och planerade in en tripp till Ullared =) vi ska dit den 2 april för att handla nya vår och sommar garderober till barnen..eller ja man får se vad dom har..inte varje gång som man hittar en massa!!Men annars så behövs ju alltid shampoo och balsam och andra hygien produkter!!
Kul ska det bli iaf!!
AnnSofie är nere just då så det är ett litet minus..men ett plus blir ju att då passar hon barnen och får mycket kvalitets tid med dom =)och som tack till henne för att hon ställer upp så ska jag nog kunna hitta något fint till barnens nya rum eller något plagg till dom!!
Jag hinner nog träffa henne en del jag med!!

Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det och sedan bege mig iväg!!

Hoppas ni får en fin solig dag..det ska jag försöka ha!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0