Lördag-Söndag..

Fredagen gick snabbt på jobb och vips så var jag hemma..det beror helt på vem som jobbar ens pass!!Denna helgen hade jag turen att få några av mina bästa arbetskollegor!!

Lördagen så var det jobb..dagpasset..och mamma var snäll nog att ta med Lærke på gympan..och ska jag vara ärlig så tror jag inte att mamma alls har ont av det =) Hon njuter säkert i fulla drag..hon får ju umgås med sitt barnbarn och dessutom uttnyttja den tiden med att röra på sig..det bästa mamma vet =)
Jag kom hem vid 14.00 och då stack vi alla in till stan för att få tag i presenter..
Vi körde till Engelbrekts boden och gick lite rundor..men det blev faktiskt bara det vi skulle ha..present till lille Kalle som jag äntligen fick träffat idag!!

Efter jobb idag så körde jag hem och hittade Lærke sovandes i soffan,kaffet på kannan och en nyvaken Lilia..och en man som serverade kaffet till mig!!Lovely!!Ompysslad efter en tråkig dag på jobb...
Vi gjorde oss klara för att köra hem till Vera, Kenny och Annie så att jag kunde snusa bebbe..Lille Kalle..vilken underbar skapelse..och när han log..ooo jisses vad längtan blev stor då =)
Men sen vet man allt jobb och slit..så man ändrar sig ganska snabbt!!

Det blev bestämt ganska så hastigt och lustigt att dom skulle följa med oss hem efter att vi shoppat på Willys..Vera behövde fylla på kylen och jag behövde annat skit..
Vi stack hem till oss och gjorde varma mackor..gott!!

Nu är Jens iväg och fixar med bilen..och jag sitter här..men ska strax vidare för att slipa och måla =)

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0