Konstigt..

Hur allt kan kännas så härligt när det börjar bli vår...full av energi och glädje..ja förutom den envisa förkylningen som jag dragits med nu i snart 2½ vecka!!
Och den envisa förkylningen har gjort så att vi inte hunnit träffa lille Kalle ännu..jag är såååå besviken =( Men inte ska det lilla livet behöva utsättas för mina bacellusker så tidigt i livet..Hoppas bara att det snart är över..

Helgen gick i kalasens tecken..först ut var mormor som fyllde år den 16..hon bjöd på supergod mat som vanligt och vi hade jätte trevligt..dock fick vi gå hem innan kaffet..jag kom till att bli så in i vassen trött och blev helt plötsligt väldig varm =(
Vi var väl hema vid ca 22.30 och fick sett att Wille fick lämna lets dance..och det var väl på tiden =)

Lördagen var vi på gymnastiken som är tänkt att bli varje lördags underhållning..jag gillade verkligen det och det verkar som om Lærke också gör det!!Vi springer och hoppar och dansar lite om vartannat!!
Jag blir halvsvettig så jag tackar och tar emot för den lilla motionen =)

Efter gympan stack vi hem och slappnade av en stund innan mormor och morfar skulle komma och hämta barnen..dom skulle sova där på natten då vi var bortbjudna på 30 års fest på kvällen =)
Vid 16 kom dom och då gick vi in och duschade..
Kl 18 skulle vi vara där!!
Kvällen blev väldigt trevlig..även om jag verkligen blev bra i gasen och inte riktigt har koll på vad som egentligen hände.. =)
Som ni förstår då så låg jag pall i sängen på söndagen..inte många knop med tanke på den otroligt hemska huvudvärken som jag låg inne med!!

Mamma och pappa kom hem med barnen vid 14 och då hade jag nätt och jämt kommit upp ur soffan..men efter en pilla och frisk luft ute på lekplatsen med Lærke så var jag fit for fight igen =)

Kvällen spenderades i soffan med min man..godis,chips,dippa och choklad =)
Såg på film och myste med täcke och kuddar...dock vaknade minstingen och planerna fick ändras =)

Måndagen var det till att jobba och likaså tisdagen..men imorgon,imorgon då är jag ledig!!Ska hoppas på vackert väder och mys i trädgården med barnen =)

Hoppas ni har en trevlig dag och får en mysig kväll!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

JA, bli nu frisk Emelie så vi kan ses på en kopp kaffe!! Så du å Kalle får träffa varandra snart! :D

Kram på dig!

2010-03-24 @ 02:15:54
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0