Jomenvisst..

Varför inte liksom??Min rygg pajjade totalt den där natten i soffan som en knäckt ostbåge med en liten dotter ovanpå..jag käkar piller och får massage dagligen..voltarenkräm och värmekudde..men ingenting hjälper =(
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för att slippa ha ont!!

Förkyld har jag också lyckats bli..så imorse när jag gick upp för att snyta mig så brast ca 300 kärl i näsan och jag fick näsblod..också mycket trevligt!!

Dessutom så klyddar Telia och nu är vår telefon avstängd IGEN...fattar inte vad dom sysslar med..detta är nog 3 gången nu på bara några månader som den är avstängd =( och när man sen ringer till dom så säger dom att den ska sättas igång så fort som möjligt..sen tar det ändå en vecka och 4 samtal till innan den är igång!!Blir såååå Tröööött!!

Och sen har jag hela helgen framför mig med jobb-knäckt rygg,förkyld och jävligt grinig!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Usch, det låter inget vidare alls. Stackars dig. Kanske behövs ytterligare en natt som en ostbåge i soffan för att räta tillbaks den :)

2010-03-12 @ 12:27:52
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Va gnällig du är nu siss hihi <3

2010-03-12 @ 16:29:26
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: sandra

Men stackars dej gumman!

säg till om jag kan göra något för dej :)

kram kram

2010-03-12 @ 21:30:34
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0