Helgen..

I torsdags så fick ju Vera sin lille Kalle..
Så i fredags fick jag äran att passa lilla Annie då Kenny skulle hälsa på sin son..sååå kul vi hade..jobbigt att ha 3 st barn men vilken härlig stämmning det var!!Vi pysslade med både det ena och det andra!!Vi satte magneterna i ordning på kylen,vi målade med kritor och tusch pennor..vi röjde rummen på alla leksaker ungarna har!!Och fikade naturligtvis på små goda kex!!
Annie stannade och åt middag med oss och hon åt 3 (?!) portioner av kvällsmaten..så kul hade hon haft det!!Vid 20.00 däckade det lilla livet på soffan och då sov mina barn gott i sina sängar med!!
Jättekul att ha Annie Honey och det gör vi gärna fler gånger ♥

På lördagen var det äntligen dags för familjegympan på Vanningen..Lærke fick på sig sin gympadress och sina ballerina skor och Jens körde oss upp!!
Lærke var väldigt blyg och skulle absolut inte gympa..men jag gjorde alla övningarna ochtill slut så lossnade det för Lærke och hon var i full gång =)
Gympan varade 1 timme och sen däckade flickebarnet så fort vi kommit hem!!

På kvällen så lagade vi god mat och mös hela familjen till Melodifestivalen..jag drack ett par glas med gott vin också.. =)

Igår söndag så ringde Cina på morgonen och skulle höra om vi ville med och bada på Vanningen..Mmm..fort packade vi vår väska och körde upp!!Ja fast först vände vi upp och ner på huset för att hitta Lærkes baddräkt!!Den hade jag min dumma nöt lagt ner i en låda som sedan hamnat på vinden..jaja..fram kom den iaf!!
Kl 10 ca var vi på Vanningen och då var det ganska lagom med folk..det blev värre!!!Kl 13.00 var det knökandes fullt och jag ville hem =)
Väl hemma så somnade hela familjen och sov gott i en timmes tid...myyys!!

Vi åt middag och rätt som det var så knackade mamma och pappa på dörren..så det blev kvällskaffe med sällskap =)

Idag ska barnen snart lämnas till dagmamman som kommit hem efter 2 veckors semester..barnen har saknat henne otroligt mycke..ja jag med!! =)

Ni får ha en fin dag!!


Och ja just det..jag har blivit utmanad av min syster att avslöja 6st saker om mig som ingen annan vet..haha!!Hmm får klura på det ett tag till..just nu kan jag bara komma på 2st..så konstig är jag helt enkelt =)



Kramar

Kommentarer
Postat av: vera

Tack så hemskt mycket för ni passade lillan!

Otroligt snällt av er:)

Ja hon hade haft det jätte roligt för lack blev hon då Kenny kom hem! hehe, grät å var jätte arg!

Men hos er hade hon haft super kul:D

Tack ännu en gång, vännen!

2010-03-08 @ 23:53:55
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0