Äntligen..

Båda barnen friska och glada..och då även jag!!

Jahapps..jag har jobbat hela helgen och lyckades byta til mig att jobba på dagen på lördagen ist för på kvällen =) TACK Lina!! Så på lördag kvällen drog hela familjen på 30 års kalas..jätte trevligt!!Det var Jens kusin Peter som 0:a Det bjöds på fin mat och dryck..och barnen uppförde sig exemplariskt!!Eftersom min anmälan kom in lite sent om att jag med skulle följa med så hade jag blivit placerad vid barn bordet..Lilia på ena sidan och Lærke på andra!!Ganska jbbigt då att Jens satt i andra ändan av rummet..ville ju inte lämna Lilia själv i stolen..men farfar och Bente ryckte in och hjälpte till!

Annars har dagarna passerat obemärkt..Jens har målat och jag har städat..och tvättat!!

Nu kan jag säga att jag längtar till våren..en dag som denna då solen skiner och man känner lite mildare luft..då blir längtan stor!!Jag vill kunna vara ute i trädgården och pyssla..gunga med barnen,cykla..ha lättare kläder och slippa vinterkläderna!!

Hoppas ni får en bra dag alla!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0