Tillsägelse...

Jaha..så fick man en tillsägelse av sin syster för att man inte varit så aktiv bloggare!!Ja inget annat att göra än att slänga in ett litet inlägg då ju =)


Nyår spenderades hemma hon sväfar och Bente..vi fick 2 andra inbjudningar..vi blev bjudna till Sandra och Niklas och till Catarina och Peter..men valde att ta det lugnt hemma hos Evan ist..eller ja,lungt och lungt!! Det blev en hel del vin och annat iaf..men jätte trevligt hade vi..



Fina tjejen poserar.. 
 








Vi kom till ett festligt uppdukat bord..




Fina va??!! =)




Dom hade köpt hattar..



Fördrinken intogs till Drottning Margaretes nyårstal..



Lærke vågade sig på att hålla i ett tomtebloss..



Lax smörgås till förrätt..



Jamen inga kommentarer =)



Bente hade gjort egen glass med krossad choklad i och färska bär..



Turturduvorna...



Kl 00.00 såg vi på när klockorna ringde på Rådhusplatsen och sedan väntade champagnen..



Vårt obligatoriska nyårsfoto..



Min docka ville allt annat än att sova..



Och innan säng gående så bjöds det på Bloody Mary..vidrigaste jag smakat..men tanken var god =)



Det var min nyår kära ni..

Och på tisdag är min ledighet slut..då väntas jobb i 3 dagar sen är jag ledig fredag.lördag och söndag..sen väntas jobb i ytterligare 3 dagar innan tåget gåt mot Gnarp och Emilios kalas!!Längtar sååå!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ja du måste uppdatera oftare så jag hänger med ju :)



Ja nu e de inte länge kvar tills ni kommer, ska bli skitkul att träffas igen & åka till stallet hihi..

2010-01-04 @ 14:15:29
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

Såå fin learke var i sitt hår på nyår:)

Mycket tjusig:D

2010-01-04 @ 20:26:03
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0