Oooohhhh....

Jag vet..inte bloggat på ett tag!!Men har så mycket i huvudet och längtar en massa...

Nu har jag hunnit jobba 2 dagar redan sen föräldra ledigheten tog slut för denna gången och det rullar på som vanligt!!Mycket att göra och man är slut när man kommit hem från jobb...
Nu jobba jag bara imorgon med innan jag är klar för denna veckan..skönt!!Sen är jag långledig och det väntas kalas för min morbror Claes..ska bli kul!!
sen jobbar jag ju som sagt i tidigare inlägg bara mån,tis och ons sen ska jag äntligen få komma upp till Gnarp igen..känns som en hel evighet sen jag var där sist..och det är det nästan...det var ju i april i fjol tror jag..det var då jag stack med barnen en kväll kl 23.00..haha..vilket infall..men såååå kul!!Jag älskade att vara så spontan och bara dra..nu har man ju ett jobb att sköta och måste lägga in om semester som man inte vet om man får..fruktansvärt trist att aldrig bara kunna sticka..

Men nu längtar jag lite efter en sak till.... =) Grannen och jag sticker antagligen till Egypten den 26 januari...Yyyeeeiiiiii!!!Sol,värme,bad,paraplydrinkar och bara njuta...härligt!!
Fast sen beror ju allting på hur många vikarier det finns på jobb och hur många som är sjuka..

Har försökt att lägga in bilder på hotellet men misslyckas hela tiden...

Hoppas ni har det bra ute i kylan!!!

Kramar




















Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Nu har jag fixat det på bloggen. Var som du sa. Jag sökte lite på designa din blogg så hittade jag. Nu ska jag bara kopiera över allt. Inte det lilla jobbet jag har framför mig.

2010-01-09 @ 12:21:25
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0