Gästbloggning a´la AnnSofie

Medans syrran är i Egypten & gottar sig med sol, bad & säkert god dricka oxå, så har jag, storasyster AnnSofie, knåpat med hennes blogg.
Tyckte att det var hög tid att byta ut dom små luciorna, kände på något sätt att det var lite för långt kvar tills nästa Lucia för att spara dom.

Ja här duggar det ju inte tätt med inlägg så det är väl lika bra att jag fortsätter skriva några rader.

Det är ju så att jag & min fina Tove, var till Egypten för 4 veckor sedan, så jag vet precis hur hon mår & känner sig därnere. Men jag är inte avundsjuk, nä tro inte det. Skulle jag vara avundsjuk på att behöva tillbringa långa dagar i solen med badet framför fötterna? Eller vara avundsjuk på att hon ser så mycket spännande saker eller på att hon träffar så mycket härligt folk? Hahahahahahaha eller eheehee....

Klart att jag är avundsjuk när jag sitter i den här snöstormen som verkar dra in över vårt avlånga land. Ingen annan som blir det?

Men jag är så glad för Emelies skull att hon får komma iväg. Att hon får rå om sig själv & vila upp sig. Det behöver vi alla göra någon gång. Dessutom måste jag få skriva att jag är väldigt stolt över min svåger nu medans syrran är borta. Han tar hand om hem & barn med allt vad det innebär utan att gnälla & det visar bara vilken man & pappa han är.

Njut nu allt vad du kan syrran. Här hemma njuter vi av en Egyptenbild, från min & Toves resa, på din blogg istället :)



Kramar från AnnSofie


Kommentarer
Postat av: vera

Jätte fin blogg:)

2010-01-27 @ 19:20:54
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Annette

Så fin Emelies blogg är, söta bilder på flickorna. Oh ja visst vet man hur hon har de på sin semester, lite avis e man ju allt.

2010-01-27 @ 21:20:15
Postat av: Alex

Ännu en fin blogg du fixat, AnnSofie...nu ska jag testa att maila bilder igen...wish me luck!



melie: Hoppas du har det riktigt jävla gött nere i värmen. Drick en drink med parasoll i för mig också ;-)



Kram

2010-01-27 @ 23:15:39
URL: http://mammastrang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0