Lugn och ro..

Mmm det har jag haft nu ikväll..dagen däremot gick fort som #¤%&"¤%¤...
Vi (jag och barnen) skulle ner till byn innan idag för att handla lite inför helgen..kallt va det..fyy!!Jag hade Catarina med mig och vi försökte skynda på barnen så gott det gick..men det är ju klart att dom skulle in i snödrivorna och busa järnet!!
Till slut kom vi ner iaf..och när vi var på väg hem så hade jag glömt både det ena och det andra..jaja..tur att det inte var ngt viktigt iaf =)
Sen gick vi hem till dom och där stannade vi tills vi tyckte att det var dags att gå hem och laga mat..men vi blev bjudna och det tackade vi inte nä till!!Trist att gå hem en fredag kväll själv tyckte jag!!

men sååå skönt jag haft det..Lilia skulle i säng nästan så direkt vi kom hem och jag och Lärke har haft fredagsmys..det är så kul för hon sjunger nämnligen den låten så fort hon inser att det är fredag!! =)
Vi har ätit nappar,ostbågar och kex choklad!!Och hon undrade om det var allt.mmm..det räcker nog ska du se!!

När Let's Dance nästan var slut så hade hon däckat på soffan..älskade unge..hur i helsike ska jag få upp dig till din egen säng??? =)

Lina kom förbi en sväng och skulle ta frisk luft =) så nu har vi precis stått ute i ca 30 minuter och jag får inte upp värmen..så nu ska jag få upp min dotter i hennes pappas säng och sen ska jag ställa mig i duschen och drömma mig bort till varmare breddgrader!!

Och förresten..ett lugn har lagt sig över mig..







Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0