Jag behöver..


Min syster här hos mig..hon vet alltid dom rätta orden och hon vet exakt hur hon ska få mig att må bättre..
Idag har vi pratat i över en timme och jag hade kunnat prata längre..men barnen pockade på sin mammas uppmärksamhet och jag fick lägga på!!
Tänk att en människa kan känna en annan så bra som hon känner mig!!
Kom hem!!!

Jag är inte riktigt hundra i sinnet just nu men hoppas att allt fixar sig och att allt kan återgå till det normala..eller iaf något som är minst lika bra..

Jag saknar och längtar och bara vill allt som jag inte kan!!Hhmm..










Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men älskade lillasyster, klart att jag finns för dig. Det gör jag även om jag inte är hos dig fysiskt.

Jag kommer ner snart ju & då ska du få prata av dig allt vad du har att komma med.

Många kramisar så länge <3

2010-02-08 @ 16:12:57
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0