Hemma...

Ååååhhh herregud vilken resa vi gjort!!!âr såå glad över att Christel ville ha med mig..vi har verkligen levt livet..sköna dagar på stranden, shopping och sköna människor!!


Första dagen..vit som snö..




Något röööd =)



 

Vår strand som tillhörde hotellet..





Pressa,pressa,pressa =)




Innan snorklingsturen..




Det stooora vita ni ser är vårt hotell..




Snygga va??!!!




Kolla vattnet...helt otroligt att ha badat där..



Jag fick bli en prinsessa på väg hem.. =) Något röd och en väldigt osmickrande bild..men den bjuder jag på =)



Paradis ön..




Helt jäkla ljuvligt!!!




Kristin och Christel posar =)



Ja,jag fick ju me vara på bild..



Ser ni,ser ni Delfinerna?????



ânnu en röd bild på mig..



Vattenpipor fanns det ju en hel del av..



Utklädning pågår =)




Och så här undrebart snygg blev jag..




Synd att araber inte kan fota..annars hade det varit en cool bild =)



Efter den otroligt snygga oranga klänningen så fick jag äran att bli en exotisk dansare =)



Såhär fint hade jag det på min säng en dag när vi kom upp från stranden..



Vår utsikt från vår balkong!!!




Jag har många,många fler bilder men orkar bara inte lägga upp alla..men för att sammanfatta...HELT LJUVLIGT!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ser verkligen helt ljuvligt ut. Precis vad man hade behövt i detta kalla vädret.

Men jag kan tänka mig att du är glad att vara hemma hos din man och era söta döttrar igen.



Kram

2010-02-05 @ 09:57:06
URL: http://nilla79.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Jaaaaaag viiiiiiill tillbaaaaaax.

2010-02-05 @ 10:42:03
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag vill oxå tillbaka, Där e bara helt underbart.

2010-02-05 @ 14:31:58
Postat av: Jenny

Ser ut som om du har haft det riktigt bra. välkommen hem o tillbaks :-)

2010-02-05 @ 17:23:33
Postat av: vera

Såå härligt det ser ut!! Jag vill också åka till sol:) Hata snö!! Det ska baraq finnas över julen...

Kramen;)

2010-02-06 @ 16:47:00
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: sandra

Underbart gumman!

tror jag ska leta lite efter resor till sommaren nu... :)

ser fram emot en tjusig keps...?

vi hörs. kram kram

2010-02-06 @ 20:16:38
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det ser helt underbart ut:)

E inte alls avis.. Tro inte det,

O speciellet inte på din fina solbränna.. hehe



Kramiz

2010-02-08 @ 00:54:05
URL: http://miniliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0