København...

Där tillbringade jag och Jens en heldag igår..sååå ljuvligt!!
Mamma och pappa hade bestämt att dom skulle passa barnen så att vi kunde få lite vuxentid..inget jag tackar nej till direkt =)

Mamma kom och hämtade dom små vid 10.30 tiden och då passade vi på att gå ut i förrådet och rensa lite..har blivit lite rädd att samla på mig en massa skit efter att ha sett tv-program på tv där dom har på tok för mycke saker.. =)
Det tog ca en timme och vi blev av med alla våra flyttkartonger då ett par kompisar ser sig om efter annat boende...så nu har vi sponsrat det tillräckligt tycker jag =)

Vi gick in och gjorde oss i ordning för att köra till Köpenhamn..vi hade inga direkt planer mer än att gå runt och bara umgås..så i lugn och ro intog vi alla bakgator för att hitta lite second  hand affärer..tänkte att man kanske kunde göra ett klipp!!Och gissa vad??!!Jag blev ett par Diesel jeans rikare för 20 spänn!!!Det ni..inte illa va?!

Vi fortsatte vidare runt,runt och runt innan vi slog oss ner på en uteservering för att dricka ngt gott..där var vi med om världens skådespel mellan en vad jag tror transvestit och 3st andra..jaaa..jag fattade inget men var alldeles för nyfiken för att gå =) Det regnade ändå just då ju..haha!!

Vi fortsatte för att hitta något att äta och hittade en riktigt mysig restaurang med uteservering..och goood mat!!Där satt vi och kikade på folk efter folk som gick förbi..sååå kul att se hur alla andra ser ut..och sen får man ju lite tips och ideer på kläder och hår.. =)

När det var tid att gå tog vi en extra runda för att vi inte riktigt ville köra men klockan började bli mycket..och då fortsatte turen efter jeansen..jag hittade 100 dollars..så otippat men så kul..fan vad vi skrattade..jag hittade 100 dollars..haha!!Så då var vi tvungna att ta en sväng tillbaka till strøget för att köpa en såndär riktigt stor glass som jag tittat på innan =)


Dessa gjorde en Europa tur genom att blåsa stoooora såpbubblor på strøget..



Denna fattar jag egentligen inte vad det gick ut på mer än att människan hade en enorm energi för att kunna hålla på att slå och trumma i evigheter..



Jag och min 100dollars sedel =)



Och min glass!!


Kommentarer
Postat av: vera

Ni ser ut å haft det super mysigt på er lilla tripp=) Kram

2010-08-04 @ 23:17:24
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0