Får väl..

blogga lite då.. =)

Helgen har passerat och den har tillbringats på jobb...ååhhh är såååå trött på helgerna..ja jag är trött på att jobba överhuvudtaget!!Vill ju så gärna jobba natten ist..jag hinner inte med mitt liv..och att behöva ta mina lediga dagar i veckan till att städa,tvätta och en massa annat trist..det är jag banne mig inte intresserad av!!Nä natt eller mån-fre jobb vill jag ha..hoppas att en nattjänst på jobb blir ledig snart så man iaf kan söka den!!

Barnen har varit små änglar idag..jag har hunnit med allt och lite till =) har fortfarande lite kvar att sköta men tror inte att jag orkar ta tag i det idag..nu tänkte jag faktiskt ta och sätta mig med barnen en stund..dom leker nu fint på rummen och skrattar och har sig!!Mina små hjärtan!!



















Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Usch nä fy f*n, nu gråter jag nästan. Jag saknar dom hur mycket som helst. Fina fina dom <3 Hälsa dom från moster & krama dom hårt & länge från mig..

2010-08-16 @ 23:19:28
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

Jätte fina foto! Kramen

2010-08-17 @ 01:10:46
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0