Få se nu..

Jaha det hann ändå gå 6 dagar..AnnSofie =)

Vad har hänt??Kommer knappt ihåg vad vvi gjort dessa dagar...är det ngt fel på minnet då?? =) Barnen hade haft jättekul hos mormor och morfar..som vanligt..och vi fick hem dom vid 13,30!Jaaaa..nääëe sen har det inte hänt jätte mycket faktiskt..

Mer än i lörags då Jens var sugen på att ha folk hemma..och bjöd in Lina m. familj,Vera m. familj och Lotta m. familj..vi hade en riktigt mysig kväll som var så ljummen att vi kunde sitta ute hela tiden!!
Jag fixade potatis gratäng och sallad och sen tog alla med sig kött som dom ville grilla..barnen lekte fint och fick belöning med film på tv!En efter en slocknade dom..förutom Oliver och Lærke som skulle rita kl 23,00.. =)
Men även dom insåg sina gränser och Lærke somnade i min famn och Oliver somnade i sin mammas famn =)
Lotta och Jörgen körde hem då det hålls på med omtapetsering hemma hos dom!!
Vi andra satt kvar och pratade och drack goda små drinkar!!

Kl 03,00 begav sig dom sista hem..gissa vem det var?????Hahaha!

Jag började jobba igår och hade ångest heeeela söndagen...ville verkligen inte börja jobba redan..men,men..Och när jag hade jobbat min första dag så längtade jag redan till nästa semester =)

Idag har mamma hämtat barnen hos dagmamman och ville att dom skulle stanna över natten..skönt..ja faktiskt.. JÄTTESKÖNT...just nu är dom så vilda så att jag blir trött så fort jag tänker på dom =)
Jens skulle iväg till en kompis i Danmark så jag har faktiskt haft hela huset för mig själv sedan kl 14,30 idag..och här har städats kan ni tro!!Får passa på när inga små fotavtryck hamnar på det nytorkade golvet!!

Så nu sitter jag här och väntar på Vera..hon kommer med hallonpaj och ska fika och mysa här en stund ikväll!!








Jag och min älsk!! ♥









Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Va hände med bilderna på min kråkunge??? Ibland e du kass lillasyster ;)

2010-08-10 @ 23:48:05
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: vera

Ingen gissning utan fakta!

Det var vi hahaha;0)

2010-08-11 @ 01:53:20
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: mamma

Så sött! Keep on!

2010-08-13 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0